|
Αρχική Σελίδα Ενημέρωση Πολιτών Συνεδριάσεις Δημ. Επιτροπών
Ενημέρωση Πολιτών / Δελτία Τύπου
|
|
ΕΛΛΗΝΙΚΗ
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Σέρρες, 13
Ιανουαρίου
2016
ΝΟΜΟΣ
ΣΕΡΡΩΝ
ΔΗΜΟΣ
ΣΕΡΡΩΝ
Γραφείο
Τύπου
& Δημοσίων Σχέσεων
τηλ.
23210/22587
φαξ 23210/22187
ΔΕΛΤΙΟ
ΤΥΠΟΥ
Πέτρος
Αγγελίδης- Δήμαρχος Σερρών:
«
Αναβαθμίστηκε αισθητικά και λειτουργικά
το αμαξοστάσιο
του
Δήμου Σερρών »
Τον
χώρο του αμαξοστασίου του Δήμου Σερρών
επισκέφθηκε την Τετάρτη 13-01-2016 ο Δήμαρχος
Σερρών, Πέτρος Αγγελίδης, συνοδευόμενος
από τον εκπρόσωπο τύπου Νίκο Στεργίου
και τον εντεταλμένο δημοτικό σύμβουλο
Χρήστο Χαρίτο ,υπεύθυνο του αμαξοστασίου.
Ο λόγος της επίσκεψης του Δημάρχου ήταν
να ενημερωθεί από τον κ. Χαρίτο σχετικά
με τις εργασίες βελτίωσης της λειτουργίας
και της εικόνας του όλου χώρου του
αμαξοστασίου.
Ο
Δήμαρχος μετά την ενημέρωση που του
έγινε, εκφράζοντας την ικανοποίηση του
για το αποτέλεσμα της προσπάθειας του
συνεργάτη του δήλωσε:
«
Η εικόνα του χώρου του αμαξοστασίου
έχει βελτιωθεί πάρα πολύ, κάτι που βοηθά
στην καλή λειτουργία των υπηρεσιών,
αναβαθμίζοντας παράλληλα την αισθητική
του χώρου. Αξίζουν συγχαρητήρια στον
κ. Χαρίτο για την δουλειά που έκανε »,
δήλωσε ο κ. Αγγελίδης.
Οι
εργασίες που έγιναν έχουν σχέση με τη
φύλαξη του αμαξοστασίου, με την ελευθέρωση
του αύλειου χώρου του από οχήματα και
διάφορα αντικείμενα, με τον καθαρισμό
και ανακαίνιση των διαφόρων χώρων του
αμαξοστασίου και με την λειτουργία
διαφόρων μηχανημάτων και οχημάτων που
ήταν σε ακινησία λόγω βλάβης.
Συγκεκριμένα
ο κ. Χαρίτος ανέφερε ποιες ενέργειες
και εργασίες έγιναν:
1.
ΦΥΛΑΞΗ ΑΜΑΞΟΣΤΑΣΙΟΥ
-
Τοποθετήθηκε
στην
πύλη μπάρα εισόδου εξόδου οχημάτων,
ορίσθηκαν υπάλληλοι για τη φύλαξη του
χώρου και καταγράφονται όλα τα οχήματα.
-
Τοποθετήθηκαν
κάμερες που καλύπτουν μέρα-νύχτα τόσο
τον εξωτερικό όσο και τον εσωτερικό
χώρο.
2.
ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΑΥΛΕΙΟΥ ΧΩΡΟΥ ΑΠΟ ΟΧΗΜΑΤΑ
ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ
-
Τα
αυτοκίνητα του προσωπικού σταθμεύουν
πλέον έξω από το χώρο του αμαξοστασίου.
Με το νέο έργο που είναι σε εξέλιξη
δημιουργείται νέος χώρος δεξιά του
αμαξοστασίου πλάτους δεκαπέντε (15)
μέτρων και μήκους 120 μέτρων, όπου και
θα σταθμεύουν τα οχήματα των εργαζομένων
και των επισκεπτών. Ήδη ο χώρος αυτός
έχει καθαρισθεί, θα μπαζωθεί και θα
ανεγερθεί φράχτης.
-
Εκποιήθηκαν
μετά από εισήγηση στο Δημοτικό Συμβούλιο
περίπου σαράντα πέντε (45) τόνοι αχρήστων
σιδερικών.
-
Απομακρύνθηκαν
περίπου τα ανάλογα σε βάρος άχρηστα
υλικά (ξύλα, μπάζα κτλ)
-
Απομακρύνθηκαν
είκοσι επτά (27) οχήματα και έγιναν οι
κατάλληλες ενέργειες για εκποίησή τους
από τον ΟΔΔΥ.
3.
ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ
ΧΩΡΩΝ ΤΟΥ ΑΜΑΞΟΣΤΑΣΙΟΥ
-
Ο
χώρος του πλυντηρίου απέκτησε καινούργιο
δάπεδο, η κύρια αντλία νερού έγινε
καινούργια. Επίσης έχει δρομολογηθεί
η αγορά νέου πλυστικού μηχανήματος
μεγάλης πίεσης το οποίο και θα χρησιμοποιεί
ειδικά απολυμαντικά υγρά. Τέλος στο
χώρο αυτό θα τοποθετηθεί μόνιμα υπάλληλος
που θα ασχολείται αποκλειστικά με το
πλύσιμο των οχημάτων
-
Ο
χώρος του συνεργείου των οχημάτων έχει
καθαρισθεί από τα περιττά υλικά και
οι
ζημιές που είχαν υποστεί οι σκεπές όλων
των κτιρίων έχουν αποκατασταθεί.
-
Τα
υπόστεγα των οχημάτων έχουν καθαρισθεί
και όλα τα πλεονάζοντα υλικά, έχουν
απομακρυνθεί.
4.
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΧΗΜΑΤΩΝ
ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΕ ΑΚΙΝΗΣΙΑ ΛΟΓΩ ΒΛΑΒΗΣ
-
Μεριμνά
μας είναι, το επόμενο χρονικό διάστημα,
ο στόλος των οχημάτων του Δήμου (80
περίπου) να είναι σε ετοιμότητα, ώστε
να μπορεί να καλύψει τις καθημερινές
του ανάγκες.
Από
το Γραφείο Τύπου
|
|
|
|
ΕΛΛΗΝΙΚΗ
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ
ΣΕΡΡΩΝ
Σέρρες, 13/1/2016
ΔΗΜΟΣ
ΣΕΡΡΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ
ΤΥΠΟΥ
ΔΕΛΤΙΟ
ΤΥΠΟΥ
Συμμετοχή
του Δήμου Σερρών στο δίκτυο "Military
Assets as Public Spaces (MAPS) - Στρατιωτικές
περιοχές ως Δημόσιοι Χώροι" που
χρηματοδοτείται από το ευρωπαϊκό
πρόγραμμα εδαφικής συνεργασίας URBACT
III.
Συνεχίζοντας
τις προσπάθειες και μένοντας πιστός
στο όραμά του, ο Δήμος Σερρών με τις
ενέργειες του Δημάρχου Σερρών Πέτρου
Αγγελίδη και του Αντιδημάρχου Πολεοδομίας
και Κτηματολογίου Παύλου Μυστακίδη
κατάφερε να ενταχθεί, μέσα από μια πολύ
ανταγωνιστική διαδικασία, σε πρόγραμμα
που θα μεταφέρει τεχνογνωσία σχετικά
με την επανένταξη και τη βιώσιμη
διαχείριση εγκαταλελειμμένων στρατιωτικών
περιοχών στον αστικό χώρο. Πρόκειται
για το δίκτυο με τίτλο " Military
Assets as Public Spaces (MAPS) - Στρατιωτικές
περιοχές ως Δημόσιοι Χώροι"
που χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό
πρόγραμμα εδαφικής συνεργασίας URBACT
III.
Οι
κύριοι στόχοι του προγράμματος URBACT
ΙΙΙ
είναι:
-
Βελτίωση των ικανοτήτων των πόλεων στη
διαχείριση βιώσιμων αστικών πολιτικών
και πρακτικών με ολοκληρωμένο και
συμμετοχικό τρόπο
-
Βελτίωση του σχεδιασμού ολοκληρωμένων
και βιώσιμων αστικών πολιτικών και
Τοπικών Σχεδίων Δράσης και εφαρμογής
αυτών
-
Αξιοποίηση ιδεών και κατάκτηση γνώσεων
αστικής ανάπτυξης από φορείς πολιτικής,
αιρετούς και οργανισμούς άμεσα
εμπλεκόμενους με την αειφόρο αστική
ανάπτυξη
Ο Δήμος Σερρών έχει προηγούμενη εμπειρία
από τη συμμετοχή του στο δίκτυο ACTIVE
TRAVEL NETWORK (που χρηματοδοτήθηκε
από το URBACT
ΙΙ),
το οποίο προωθούσε τους
εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης
(πεζή μετακίνηση, ποδήλατο, μέσα μαζικής
μεταφοράς). Το
συγκεκριμένο δίκτυο MAPS
είναι
ένα από τα 21 δίκτυα σχεδιασμού δράσης
που εγκρίθηκαν σε συνέχεια της της
1ης προκήρυξης URBACT III (Φεβρουάριος 2015).
Έχει
Συντονιστή Εταίρο την πόλη Piacenza,
Ιταλία
ενώ εκτός από το Δήμο Σερρών συμμετέχουν
οι πόλεις, Varazdin
(Κροατία),
Szombathely
(Ουγγαρία),
Cartagena
(Ισπανία),
Espinho
(Πορτογαλία), Longford County (Ιρλανδία), Chalons
en Champagne (Γαλλία), Koblenz (Γερμανία) και
Telsiai (Λιθουανία).
Το φαινόμενο της
ύπαρξης ανενεργών στρατιωτικών περιοχών
μέσα στον αστικό ιστό είναι πολύ
συνηθισμένο στον ευρωπαϊκό χώρο και
παρόλο, που αυτές αποτελούν σημαντική
ιστορική, πολιτιστική και κτιριακή
παρακαταθήκη, συχνά εγκαταλείπονται
και δεν αξιοποιούνται. Με τη συμμετοχή
τους στο δίκτυο MAPS,
οι
παραπάνω πόλεις και ο Δήμος Σερρών θα
αναπτύξουν Ολοκληρωμένα Σχέδια Δράσης
(με μεγάλες πιθανότητες χρηματοδότησής
τους) για την αξιοποίηση ανενεργών
στρατοπέδων, ανταλλάσσοντας τεχνογνωσία
και υιοθετώντας καινοτόμες πρακτικές
αλλά και κινητοποιώντας την τοπική
κοινωνία με τη δημιουργία και ενεργοποίηση
της Τοπικής Ομάδας Στήριξης.
Στο αμέσως χρονικό
διάστημα, ο Δήμος Σερρών θα αποστείλει
πρόσκληση σε τοπικούς αλλά και ευρύτερης
εμβέλειας, δημόσιους και ιδιωτικούς,
φορείς καλώντας τους να συμμετάσχουν
στην Τοπική Ομάδα Στήριξης του Δήμου
Σερρών και να συμβάλλουν από τη μεριά
τους στο Ολοκληρωμένο Σχέδιο Δράσης
των στρατοπέδων. Επίσης θα τους δοθεί
η ευκαιρία να παρακολουθήσουν ειδικά
θεματικά σεμινάρια στο εξωτερικό,
βελτιώνοντας τις ικανότητές τους στις
συμμετοχικές διαδικασίες και στην
αντιμετώπιση των αστικών προκλήσεων.
Από το Γραφείο Τύπου
|
|
|
|
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
ΥΔΡΕΥΣΗΣ – ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΣΕΡΡΩΝ
ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ 139 – ΣΕΡΡΕΣ
|
Παρασκευή, 8/1/2016
|
|
Πριν το Πάσχα
Ξεκινά η κατασκευή του αγωγού μεταφοράς νερού στο Κ. Μητρούση
Π. Αγγελίδης – Κ. Χασαπίδης: Λύνουμε οριστικά το πρόβλημα Ύδρευσης στο χωριό
«Πριν από το Πάσχα ξεκινά η κατασκευή του αγωγού ο οποίος θα μεταφέρει το νερό που περισσεύει από τον Προβατά, την Άνω Καμήλα και τη Μονοκκλησιά στην Τοπική Κοινότητα Καπετάν Μητρούση, νερό το οποίο αρκεί για να καλύψει τις ανάγκες της. Ταυτόχρονα θα γίνει γεώτρηση κοντά στη Μονοκκλησιά, η οποία θα ενισχύσει τα υδραγωγεία και των τεσσάρων χωριών». Την ανακοίνωση έκανε ο Δήμαρχος Σερρών Π. Αγγελίδης σε κοινή συνέντευξη τύπου με τον Πρόεδρο της ΔΕΥΑΣ Κ. Χασαπίδη σήμερα Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2016 στα γραφεία της Επιχείρησης.
Ο προϋπολογισμός του παραπάνω έργου με τον τίτλο «Εργασίες Ενιαίας Διαχείρισης Εξωτερικών Υδραγωγείων Τοπικών Κοινοτήτων Προβατά – Μονοκκλησιάς – Άνω Καμήλας και Κ. Μητρούση» είναι 2.406.100 ευρώ.
«Την 5 Ιανουαρίου 2016 έγινε ο διαγωνισμός, όπου κατατέθηκαν 12 προσφορές από εργολάβους και Κοινοπραξίες. Δόθηκαν εκπτώσεις έως και 61%. Αν δεν υπάρξουν ενστάσεις, προχωρά η διαδικασία έγκρισης του πρακτικού της Δημοπράτησης και όλες οι διαδικασίες που απαιτούνται για την ανάδειξη του αναδόχου, η οριστικοποίηση του οποίου θα γίνει το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα. Στη συνέχεια θα υπογραφεί η σύμβαση και αυτός θα εγκατασταθεί πριν από το Πάσχα» ενημέρωσε ο Κ. Χασαπίδης και υπενθύμισε ότι «το σύνολο του έργου θα κλείσει με την κατασκευή δεξαμενής 2.000 κ.μ η οποία καλύπτει την κατανάλωση και των τεσσάρων χωριών».
«Με τη Δημοπράτηση του έργου τον περασμένο Νοέμβριο, κάναμε ένα καθοριστικό βήμα για την οριστική λύση του προβλήματος Ύδρευσης στην Τ.Κ Καπετάν Μητρούση. Με την πραγματοποίηση του διαγωνισμού την περασμένη Τρίτη μπήκε πλέον το νερό στ’ αυλάκι και έως το τέλος του χρόνου ευελπιστούμε ότι θα παραδώσουμε το έργο» επεσήμανε ο Δήμαρχος.
«Η παροχή άφθονου και σταθερά πόσιμου νερού στους κατοίκους του Κ. Μητρούση ήταν η πρώτη μας προτεραιότητα. Τώρα πλέον μέσα στο 2016 φθάνουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα και λύνουμε το πρόβλημα δια παντός» δήλωσε με έμφαση ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΣ.
«Από την έναρξη της θητείας αυτής της Δημοτικής Αρχής 1/1/2011έως σήμερα για την ποιότητα και την επάρκεια του νερού στο χωριό έχουμε διαθέσει 1.500.000 ευρώ», υπογράμμισε ο Δήμαρχος.
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
|
|
|
|
|
Τοπικό Συμβούλιο
Τοπικής Κοινότητας
Οινούσας
τηλ. 2321091211
|
|
Σέρρες, 7/1/2016 |
Ανακοίνωση του Τοπικού Συμβουλίου της Τοπικής Κοινότητας Οινούσας
σχετικά με την τιμολογιακή πολιτική της ΔΕΥΑΣ
|
Σύμφωνα με ομόφωνη απόφαση του τοπικού Συμβουλίου της τοπικής Κοινότητας Οινούσας σχετικά με την τιμολογιακή πολιτική της ΔΕΥΑΣ, η τοπική κοινότητα Οινούσας, δεν πρέπει να πληρώσει ούτε ένα ευρώ αύξηση στο τιμολόγιο του νερού, διότι το τιμολόγιό της είναι 4,5 φορές πιο ακριβό από το τιμολόγιο νερού των χωριών, που ενσωματώθηκαν στον Δήμο Σερρών με τον Καλλικράτη.
Να υπενθυμίσουμε ότι, όταν η τοπική κοινότητα Οινούσας εντάχθηκε στον πρώην Δήμο Σερρών με το σχέδιο Καποδίστρια,το τιμολόγιο του νερού της Οινούσας εξισώθηκε αμέσως με το τιμολόγιο της πόλης.
Ο πρόεδρος
τοπικού συμβουλίου
Παπανδρέου Αθανάσιος
|
|
|
|
|
Τοπικό Συμβούλιο
Δημοτικής Κοινότητας
Δήμου Σερρών
τηλ. 2321083600
|
|
Σέρρες, 5/1/2016 |
Ανακοίνωση του Τοπικού Συμβουλίου της Δημοτικής ενότητας Σερρών
σχετικά με την τιμολογιακή πολιτική της ΔΕΥΑΣ
|
Σύμφωνα με ομόφωνη απόφαση του τοπικού Συμβουλίου της Δημοτικής Κοινότητας Σερρών σχετικά με την τιμολογιακή πολιτική της ΔΕΥΑΣ, δεν πρέπει να επιβληθεί καμία αύξηση, ούτε ένα λεπτό στον πρώην Δήμο Σερρών, διότι το τιμολόγιο του πρώην Δήμου Σερρών είναι 4,5 φορές πιο ακριβό από το τιμολόγιο νερού των χωριών, που ενσωματώθηκαν στον Δήμο Σερρών με τον Καλλικράτη.
Η πρόεδρος
τοπικού συμβουλίου
Μπουρβάνη- Ζαφειριάδου Βασιλική
|
|
|
|
|
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
ΥΔΡΕΥΣΗΣ – ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΣΕΡΡΩΝ
ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ 139 – ΣΕΡΡΕΣ
|
|
Δευτέρα 4/1/2016 |
|
|
|
ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗ
AΠΟ 120 ΕΥΡΩ ΕΩΣ 208 ΕΥΡΩ ΤΟ ΧΡΟΝΟ 'Η 4 ΕΩΣ 5 ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ Η ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ
ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΑΣ
Πέτρος Αγγελίδης- Κώστας Χασαπίδης: επιβεβλημένη η αναπροσαρμογή
« Είναι επιβεβλημένη η αναπροσαρμογή της τιμολογιακής πολιτικής της ΔΕΥΑΣ στις Τοπικές και Δημοτικές Κοινότητες του Δήμου Σερρών για να προστατευτούν η Δημόσια Υγεία και το Περιβάλλον μέσα από σύγχρονες υποδομές Ύδρευσης και Αποχέτευσης».
Αυτό ξεκαθάρισαν ο δήμαρχος Πέτρος Αγγελίδης και ο πρόεδρος Κώστας Χασαπίδης σε συνέντευξη τύπου σήμερα 04/01/2016 στα γραφεία της Επιχείρησης.
Οι δύο άνδρες ανέλυσαν το νέο τιμολόγιο του νερού στις Tοπικές και Δημοτικές Κοινότητες – το οποίο ψηφίστηκε από το Διοικητικό Συμβούλιο της ΔΕΥΑΣ την 27/11/2015 και θα κατατεθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο – και τους λόγους οι οποίοι επιβάλλουν την εφαρμογή του με προεξάρχοντα αυτόν της βιωσιμότητας της επιχείρησης.
Η ΝΕΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ο Δήμαρχος Σερρών Πέτρος Αγγελίδης ξεκινώντας την τοποθέτησή του επεσήμανε ότι, «η τιμολογιακή πολιτική της ΔΕΥΑΣ αναπροσαρμόζεται και είναι επιβεβλημένη αυτή η αναπροσαρμογή, διότι προστέθηκαν στη ΔΕΥΑΣ 1 εκ. ευρώ περίπου νέες ανελαστικές δαπάνες».
«Η νέα τιμολογιακή πολιτική της ΔΕΥΑΣ», διευκρίνησε ο κ. Αγγελίδης, «αφορά τα χωριά που ενσωματώθηκαν στο Δήμο Σερρών με τον Καλλικράτη, και όχι τον πρώην Δήμο Σερρών, διότι το τιμολόγιο του νερού στον πρώην Δήμο Σερρών, είναι 4,5 φορές πιο ακριβό από ότι στα συγκεκριμένα χωριά. Τα χωριά αυτά έχουν το πιο φθηνό νερό σε όλη την Ελλάδα. Το τιμολόγιο του νερού θα είναι διαφορετικό στα χωριά που δεν έχουν αποχέτευση, από τα χωριά που έχουν αποχέτευση. Τα νοικοκυριά στα χωριά που δεν έχουν αποχέτευση, θα πληρώνουν, με το νέο τιμολόγιο της ΔΕΥΑΣ από 120 ευρώ έως 208 ευρώ το χρόνο, ανάλογα με τα κυβικά που θα καταναλώνουν, δηλαδή σε μηνιαία βάση, η επιβάρυνση θα είναι, 4 με 5 ευρώ.
Για τους απόρους και τις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες», υπενθύμισε ο Δήμαρχος, «υπάρχει το Κοινωνικό Τιμολόγιο, σύμφωνα με το οποίο, οι πολίτες πληρώνουν από 50% έως και 70% φθηνότερα».
Συνεχίζοντας ο κ. Αγγελίδης παρουσίασε με ξεκάθαρο τρόπο το νέο τιμολόγιο της ΔΕΥΑΣ σε βάθος τριετίας στις Τοπικές και Δημοτικές Κοινότητες.
Στην Δ.Κ Λευκώνα και στην Τ.Κ Χριστός, που έχουν αποχέτευση, το τιμολόγιο ύδρευσης θα εξισωθεί με αυτό της πόλης σε βάθος τριετίας .
Στην Δ.Κ Σκουτάρεως και στην Τ.Κ Μητρούση μέσα στο 2016 το τιμολόγιο του νερού θα είναι στο 50% της πόλης και θα εξισωθεί με την παράδοση του μεγάλου αποχετευτικού έργου καθώς το λειτουργικό του κόστος είναι υψηλό.
Στα υπόλοιπα χωριά το τιμολόγιο της ύδρευσης θα πάει στο 50% της πόλης σε βάθος τριετίας.
Στα χωριά που δεν έχουν δίκτυο αποχέτευσης θα επιβληθεί τέλος αποχέτευσης μόνο για τα όμβρια σε ποσοστό 20% επί της αξίας του νερού. Όπου υπάρχουν αποχετευτικά δίκτυα το τέλος είναι στο 90% όπως και στην πόλη. Τα πάγια εξισώνονται παντού με αυτά της πόλης των Σερρών.
Κατόπιν ο δήμαρχος Π. Αγγελίδης παρουσίασε πίνακα όπου φαίνεται τα χωριά που δεν έχουν αποχέτευση τι πληρώνουν τώρα και τι θα πληρώνουν με το νέο τιμολόγιο (βλέπετε τον πίνακα).
|
|
|
|
|
|